Ahsab bana da hamileyken almıştı annem hangi marketti bilmiyorum ama gri olanıydı şu an oğlum 11 ay 22 günlük memnunuz sağlam yani bir de ayakları kolay çıkarılıyor yatılı bi yere gidersem götürüyorum yanımda. Eğer arkaya yatışı olan modellerden almayacaksanız boşuna yüksek fiyatlar vermenize gerek yok markete gelenlerde aynı işlevi görüyor