Üç bucik yaşında ve hep bozuyor kırıyor gercktn sasirdim hiç bir oyuncagina esyasina değer vermiyor özellikle kırarak bozarak oynamaya çalışıyor şimdiye kadar aldigimiz oyuncakları kirmasaydi bir cuvaldan fazlası cikardi niye böyle bilmiyorum paylasmayi da sevmiyor kmseye vermior ama kendiside değer vermior hatta gelip bize veriyor kır diye çıkar diyor kır diyor konuşuyorum yok kiziyorum yok bir daha oyuncak almiycaz diyoruz bir sürü almiyorum sonra benimle geliyor marktte vs zorla aldırıyor ağlıyor mecbren aliyorz kıyamıyoruz napicm böyle bütün oyuncakları kirik dökük ya görende hiç bişi almıyoruz sanır başka çocuklar böyle değil ya hatta oyleki bozulur diye sokağa bile çıkarmıyorlar misafir gelse saklıyorlar benmki niye böyle