OglumAlp benim çalışmama sanırım daha 6 ay var 😀😀😀 kızım şuan 6 aylık emiyor yemi ek gıdaya geçtik ve ben odadan çıkmayla ağlıyor babasında bile durmuyor bazen ay şu zıplayan kesesinde yavrusunu taşıyan neydi unuttum bak hamilelikten sonra çokta unutkan oldum 😀 aynı onlar gibiyiz .
Kızımda artık komşu çocukları bizimle gelip onlarla oyalansın istiyoym . Apartmandan bi ablaya 1 yaşından sonra bakar msn diyorum kadın böyle görünce bensiz hemen ağladığını tamam diyemiyor 😀😀😀