Angelll35 Merhaba kızlar bugün 2 yaş aşısı yapıldı kızıma bacaktan 1 tane yaptılar ama geçen gün instagramda görmüştüm 2 yaş aşısı için koldan oldu diyenler vardı kafam karıştı
MeetJoeBlack Angelll35 Sedaekrem 2 yaşına kadar bacaktan, sonra koldan yapılır yazıyor internette ama 1 yaş aşısı koldan da yapılmıştı bize. Biz de geçen hafta 18 aylık aşısı olduk bize de 2 bacaktan 1 ağızdan yapıldı mesela. Hemşireye göre mi değişiyor acaba bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sedaekrem MeetJoeBlack kolda yapılma donemi vardır bu benim 2. Koldan yaptırırım demekkı 1 yasında da koldan oldu
Calisupurgeli Angelll35 olası yan etki durumunda yürümesini etkilemesin çocuk korkmasın vs diye bacaktan yapmadıklarını bir farkı olmadığının bahsedildiği bir yorum görmüştüm
Alperenim_talhamm Bizde 18 ay aşısını iki bacak bir ağızdan olduk. Hemşireye sordum kol kasları henüz tam gelişmediği için ağrı yapabilir diye bacaktan yapıyorlarmış.