zeynep657 2 aylık bebeğim soğuk algınlığı kapmış. burnu tıkanıyor ve hapşırması var.sizler bu durumlarda nasıl bir yol izlediniz. Doktorumuz burun spreyi verdi ara ara anne sütü damlat dedi. İlk kez hastalandığı için biraz üzüldüm sizler neler yapmıştınız
Nlyldz23 zeynep657 merhaba benimde bebeğim 2aylık ve ben hastayım ona geçmesinden endişeliyim. Nasıl anladınız soğuk algınlığı olduğunu. Bizde burun tıkanıklığı yaşıyoruz ona göre doktora götüreyim. Çok geçmiş olsun umarım çabuk atlatırsınız.
Neriucan zeynep657 serum fizyolojik su ile burnunu temizlemelisiniz nasıl yapıldığını internetten videolarını izleyerek öğrenebilirsiniz en etkilisi bu bence bebeğim 40ı çıkmdan başladım bu işlemi uygulamaya hala da nezle grip olduğunda günde 3 4 kere yapıyorum ihtiyacına göre. Burun tıkanıklığı maalesef çocukları çok rahatsız ediyor burnu açık tutmak lazım yoksa grip ilerliyor
zeynep657 Nlyldz23 çok sağolun. Gece birden burnu tıkandı hapşırmaya başladı ard arda. Tükürüğü rahatsiz etti onu böyle boğulurmus gibi oldu .doktorumuz basit bir soğuk algınlığı dedi.Büyük ihtimal birinden bulaşmıştır dedi.
Nlyldz23 zeynep657 tekrar merhaba. Bende bebeğimi götürdüm doktora prospan şurup yazdı. Sizde danışın isterseniz doktorunuza