Merhaba güzel anneler ve anne adayları..ikinci çocuguma hamileyim şuan 2.aydayiz ama öğrendiğim günden beri sabah akşam sürekli midem bulanıyor,bağırsak düzenim bozuldu ya ishal ya kabız oluyorum..sürekli midem yanıyor bulantı hiç bitmiyor😔 ilk çocuğum kızdı şuan 4 yaşında onda böyle şeyler yaşamamıştım..sizin nasıl geçti ilk 3 ayınız, bu yaşadıklarım normalmi?