Meleklianneeee vermek istemedim çünkü zaten maaşlarını alıyorlar bide 2 kere kapı dolaşıyorlar ayriyetten 1 kere kapı çalınır alacaklı gibi çalıyor üst üste yani bu şöyle gibi bişey oluyor restorana gidip yemek yiyoruz garson ısrarla bahşiş istiyor çok acayipler 🤨