Ess92 anne905 birkaç kere benim de oldu. Artık riske atmıyorum. İçini biraz pişirip yapıyorum artık 15 dk falan uzuyor işim
gamzes-26 Biberlerin altını delerim yağlı yaparım birazda saçlalı sudan biberlerin içine koyarım çok az
Mlk026 Hiç pişirmem içini bol soğan zeytinyağ domates koyarım soğan suyuyla piştiği için çok lezzetli oluyor
birpapatyaannesi anne905 benimde öyleydi annem ve kaynanam su koyuyor 1 cay bardağı kadar çok guzel oluyor birde bol zeytinyağı 💖