Bebeğimi uyutmuşken az telefona bakayım dedim sosyal medya hesaplarımıza. Aşırı derece baş ağrısı ve mide bulantısı yaşıyorum şuan. Kızlar eskiden tlf saatlerce baksam da hiçbir şey olmazdı ama artık 1 saat baksam max çok kötü oluyorum. Neden böyle oluyor? TV da izleyemiyorum artık bu yüzden tlf na da bakamıyorum. Hemen başım çatlıyor ve mideme vuruyor. Sebebi ne olabilir ?