Bebeğim beş aylık doğduğu günden bu yana yaşadım korkmayın kaka yaptırır pozisyonda tutun, eğer hala yapmıyorsa derece yöntemini uygulayın zaten doktorlar dokuz gün yapmazsa normal diyor fakat biz ve vicdan azabımız… insan bebeğinin kakasını görünce mutlu olur mu oluyor işte :)) en kötü eczaneden fitil alın. Ben isvicrede yaşıyorum doktorum ıkınma noktasını bulamıyor o yüzden ona ıkınacagı yeri göster poposunun etrafını hafifçe ovala, kaka pozisyonunda tut, yine yapmazsa ılık bir duş ve arkasından karnına saat yönünde yarım saat kadar masaj yap demişti. Hepsini uyguladım olmayınca maalesef fitil veya derece yöntemi uyguluyorum