_07cinarhsn şöyle söyleyeyim. Benim sütüm azdı, süt olsun diye günde 7 lt su içtiğim zamanlr oldu, ama sütümü sağınca çok az yağ oluyordu. Neredeyse rengi su gibiydi. Ama ne zaman et balık yesem daha yağlı bir süt geliyordu. Tabi yapıylada alakalı, bazıları yemesede yağlı sütü oluyor. Sanırım hamilelikte fazla kilo alıncada vücuttaki yağlar süte dönüşüyormuş, o zamanda hem anne hızlı kilo veriyor hem bebek güzel kilo alıyır. Tabi başka şeylerde kalitesini arttırıyor sütün, tahin ceviz badem bunlarda kaliteyi arttırıyor. Yumurta da öyle.