Benim doğduğunda aşırı gazlıydı gaz yüzünden gündüz uykusu sıfırdı gecede cok sık kalkardı sonra 3. Ay da gazı azaldı gece güzel uyumaya başlamıştı ama sadece iki hafta sürdü şu an 3 bucuk ayı devirdik gece cok sık kalkmaya basladı ikiden sonra nerdeyse her saat kalkıyor uykuya döndürmekte de zorlanıyorum beş bucuktan sonra yattıgı yok inşallah düzelir böyle çok zor