7 aylık oldu bebeğim ve babası hiç kucağına almadı hiç opmedi tenine dokunmadı oğlum baba sevgisini hiç göremedi seviyorum diyor ama uzaktan korkuyormys almaya ki bana çok saçma geliyor dün bi misafirliğe gittik bebek görmeye babası işten geldi babam die bi aldı bebeğini kucağına sevdi o kadar zoruma gitti ki benim oğlum bunların hiç birini yaşamadı sabaha kadar düşündüm ağladım acaba bana da moral veren çıkar mi😔😔