Kisa 21 günlük oğlum var 12 çıktı 15 günlükken doktor uzamış anne sütü sarılığı var bol bol emzirmeye devam demişti bizim de hala göz içlerimizin dışına doğru sarılık vae ben de ilkte çok korkuyordum zamanla alıştım bu duruma bebeğinizle vakit geçirmeye bakın emzirdikce düzeliyor çok şükür idrarıyla atıyor sarılığını