Merhaba hanımlar. 50 günlük bebegim 2 gündür aglıyor gazı var. Reflüsüde var. Normalde gün içinde uyurdu ama dün hiç uyumadı desem yalan olmaz. Normalde iştahlı bir bebektir ama 2 gündür emmiyor emersede azıcık emiyor. Ne yapsam bilemedim. Sarılık oldugu dönem mamada vermiştim ara ara vryordum ama sütüm yettigi için cocuk sütü tercih ettigi için artık vermiyorum. Ne yapsam bilemedim. Emmek istememesi reflüden olabilir mi?