A2B4 Avvaaksu Anneanne(nenenenenne),baba,dede,mama,anne,eda diyor.canım bunlar bile daha bilinçli degil😊12.aydan sonra anlamlı kelime bekliyor uzmanları😂Şimdi kız çocukları daha önden gider onu diyim,gelisimleri 1,2 ay öndedir
Rumeysaerva Avvaaksu 10 ay 23 günlük oglum anne baba dede mama ayse zeki hatice hadi gel anneanne böh teyze diyo
muratnannsi Avvaaksu anne anni nenne dede hav pis cıs del diyor arada baba diyor 🧸ama cok nadir soyluyor genelde çığlık atarak geziyor evi
Avvaaksu A2B4 Bende neden sürekli söylemiyor diye düşünüyorum normal yani ben mi çok düşünüyorum acaba 😔
Kuzeymomss Avvaaksu dede ve babayı sürekli söylüyor özellikle babayı birde mama falan diyor cöö diyor o da oyun oynarken
icidisibiranne 11.ayına iki hafta kaldı. Anneee,babba,deddee,memmee diyor bunların dışında da anlamsız kelimeler mırıldanıyor bi tek memeyi bilinçli söylüyor zaten 12.aydan sonra bilinçli söylemesi beklenirmiş.