Ydln ben çiğ sütten yaptığım yoğurdu veriyorum şuan yoğurt tadımı yapıyoruz Buda kaynadığı için zaten bütün mikroplar ölüyor
Kaynadıktan sonra soğumaya bırakırsın parmağını batırdığında 7 ye kadar say sütün elini yakmıyorsa mayanı ekle sar sarmala bi 6 7 saat dursun dolaba kaldır akşamdan mayaladıysan sabahta koyabilirsin ben 3 senedir hep böyle mayalıyorum çok güzel tutuyor