Nevasmom casual goldfix pro l size aldım. şubatın son günüydü sanırım e bebekte görüp yorumlarından etkilenip hiç
aklımda yokken birden almıştım. 3.950 gibiydi. iyi ki almışım iyi ki. çok kısa süredir kullanmama rağmen kıyaslama imkanım olduğu için çok memnun olduğumu söyleyebilirim. benim kullandığım bebek arabası iyi bir markanın katlanarak oto koltuğu olan güzel bir bebek arabası. ama bebeğim oto koltuğu olarak kullanınca hiç oturmadı içinde, tutamıyorduk. casual oto koltuğunu alırken de bundan dolayı çok korkmuştum ama koyduğum anda sesi çıkmıyor. yüksek bir model bu nedenle dışarıyı çok rahat görüyor. güvenlik olarak da iyi olduğu söyleniyor. 360 derece özelliği yok. bence olmamalı. kendi yorumum, Allah korusun çarpma falan olsa savrulmamalı bence. söylediğim modelin birde farklı kumaştan olan daha uygun fiyatlısı var. kumaş hariç
diğer her şeyi aynı. aslında ben onu alcaktım ama kapalı kutu bulamadığımız için diğerini almak zorunda kaldım. içinize sineni bulursunuz umarım.