Merhaba,
Bebeğimin özellikle salya bölgelerinde (yanak, boyun, göğüs, hatta kaş) kızarıklıklar ı bir türlü geçmiyor. Kortizonlu merhem verdi cildiye. Onu da her gün süremiyoruz. Ara verdiğimiz günlerde yine kızarıyor. Nasıl geçer bilen, tecrübe eden var mı?