Kuzeymiram biz yaptırdık geçen hafta. Biraz huzursuzluk yaptı onun dışında Hiç bir yan etkisi olmadı. Ama bizim bugüne kadar aşılarımızda genelde huzursuzluk hariç bir yan etki olmamıştı ateş gibi, yine olmadı çok şükür. 2 bacaktan 1 ağızdan damla şeklinde oldu.