Birevladaemanetci DolceBabanne En güzel kullanıcı adı bence 😊 Genelde böyle mesajlar alıyorum çünkü 😉 Bu arada Mirza benim oğlumun adı görünce sebebsiz gülümsedim ☘️
DolceBabanne Birevladaemanetci yaa çok sevindim benimde oğlumun ismi bende gülümsedim şimdi öyle diyince 🥰🥰😊ismiyle yaşasınlar inşallah bebisler