Ronron Meraba annele bir sorum olucaktı 8 aylık bebeğim var doğum yaptığımdan beri gaz ve kabızlık sorunu çekiyorum benimle aynı durumu yaşıyan varmı önereblceniz ilaç yada
Fatma6328 Ronron ah bacim ah bebeğim 2 aylık 2 aydır resmen evde savaş oluyo gaz sorunu var sabaha kadar evi dolaniyoruz