Bahar47 benim bebeğim çok akıllıydı yaa nazar değdi kesin ağlama falan yoktu hiç. 3 ay 7 günlüğüz 1 haftadır çocuk huy değiştirdi emmiyo biberonla veriyorum kavga dövüş yarısını anca içirebiliyorum. Sürekli ağlıyo, kucaktan inmiyor. Ayağı yatağa değsin yıkıyo ortalığı anlamadım gitti 🤷♀️