Sedaayaz2525 Kızlar selam e bebekten karadut özü aldım Hamm marka tadı çok ekşi ve taneli sizce normal mi ilk kez kullanıyorum tadı normal de boylemi https://imgyukle.com/i/Qq6Gfj
Yagmursonrasitoprakkokusu Sedaayaz2525 ben sürekli kullanırım ama bu markanın değil benimki. İlk kez böylesini görüyorum. Bendeki pürüzsüz,tanesiz
snyck Sedaayaz2525 ben Köyceğiz yada Kocaseyit marka karadut özü alıyorum puturlu değil akiskan kıvamda bu biraz karadut reçelini andırıyor tabi ama doğal ve süzülmemiste olabilir
hurremsultann Sedaayaz2525 çok hafif bir ekşilik oluyor ama rengi de öyle değil içinde ki pütürlerde yok benim kullandığım da
Nazlibebegim Sedaayaz2525 sağ üst köşede 3 çizgi var ona bas resim yükle diye yazı var onada bas ordan yükleyebilirsiniz bağlatıyı kopyalayıp bu raya yapıştırıcaksınız
Sedaayaz2525 Yagmursonrasitoprakkokusu evet bende öyle bekliyordum böyle olduğunu bilmiyordum sizce vermelimiyim siz hangi marka kullaniyorsunuz
Sedaayaz2525 snyck evet banada tuhaf geldi ve çok ekşi acımsı bir tadı var sizin kullandığınız tadida böylemi
snyck Sedaayaz2525 yok çok eksi değil meyvesuyu yapmadanda direk yiyebiliyoruz 3bucuk senedir hangi marka indirimde ise ikisinden birini alıyorum mennunum
findikkurdum56 Yagmursonrasitoprakkokusu merhaba köyzeğiz içeriğini farklı gösteriyormuş. Geçen gün birebir bi doktordan gördüm. Bize gösterlenle normalde yasak olarak farklı şeyler varmış içinde
Svmprl Bende aktardan aliyorum sulandırıp içiyorum ama benimki tatlı ve pürüzsüz 
Dlshnn3 Köyceğiz marka kullanıyorum bende tadı çok ekşi değil taneli de değil bebeğim severek içiyor benimde hoşuma gidiyor
Berrakpoyraz Dlshnn3 iştah açıyor mu peki hanımefendi benim oğlan ek gıda yemiyor kilosu çok az delircem artık ne yapsam bilemiyorum
Yagmursonrasitoprakkokusu Sedaayaz2525 Trendyolda da var hepsiburada da var . Kampanyalı olunca çok uyguna geliyor. Bir alana ikincisi 1 TL kampanyasıyla iki şişeyi 170 e almıştım en son. Bir şişesi 1 litre. Bayağı gidiyor
Dlshnn3 Sedaayaz2525 ben o markanın bieşeyini kullanmıyorum canım ya uygun olduğu için şüpheli geliyor açıkçası