Kızlar herkese merhaba. Bebeğim 9 buçuk aylık. Dün gece başlayan bir sıkıntısı var anlayamadım çok fazla. Normalde gece uyuduğu zaman dalar ağlamaz. Süt istediğinde uyanır gece emziririm ve geri uyur rutinimiz bu şekilde fakat birkaç gecedir de sürekli uyanmay başladı. dün ise uyuyup bir süre sonra şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı. Sonra tekrar dikkatini başka yöne çekip kucağımda rahatlıkla uyuyordu ne zaman ki yatağa koyuyorum o zaman ağlamaya başlıyor. Sürekli bunu yaptı dün gece en sonunda yanımda rahatlıkla uyudu. Ayrılık kaygısı yaşıyor olabilir mi ben sürekli onun yanındayım aile bireylerimiz de yardımcı oluyor bakımı konusunda. Bilemiyorum gerçekten umarım böyle devam etmez. Siz böyle bir durumla karşılaştınız mı 😓☹️