Selimikomom canım benim bebeğim başka sebeplerden dolayı sürekli doktora gıtmıştı 3 farklı çocuk doktoruna gıttık hepsı de kontrol ederken göbeğine baktı ama anlamamışlardı. Benım bebegımın dışardan normal görünüyordu sonra ıslaklık akıntı oldu ve tam yapışmadıgını farkettım 4. Başka bi çocuk doktoruna götürdüm Allah razı olsun o çocuk cerrahına yönlendirdi o zaman tedavi uygulandı gectı hemen