BZM merhaba, benim kızımda 36günlük aynı problemi bizde yaşıyoruz, ben birşey farkettim sizde yiyormusunuz sorayım, ayva kompostosu süt yapıyor diye içiyordum meğer kabızlık yapıyormuş ve ishali önlemek için kullanılıyormuş bir yandan
öğrenince hemen onu bıraktım incir ve kayısı kompostosuna başladım Allah a şükür çok zorlanmadan yapıyor,
henüz düzene girmedi tabi.
Sürecimizde Dr a da gittik bağırsak genişlemesi dedi çocuk doktoru, cerraha yönlendirdi gittik çok büyük değil dedi günde 2-3 çay kaşığı zeytinyağı içir ve poposuna da sür, karnına bacaklarına masaj yap dedi. Bebek eğer kaka yapmadığı süreçte huzurluysa 15güne kadar ama huzursuz ve sancısı çoksa Dr un görmesi iyi olur 2-3 gün yapmazsa getir diyorlar
Zeytinyağı ilk zamanlar işe yaradı ama kesin çözüm değil ıkınmaları devam ediyordu, çok rahatsızlandı acile götürdük lavman ile rahatladı
sonrasında ayva tüketimimden olabileceğinden bıraktık, rezene de vermeye başladım 2gündür günde 2 damla bebeğe kalan su bardağını ben içiyorum. Rabbim şifalar versin İnşAllah
Biraz uzun oldu kusura bakmayın.