[silindi] Benim yogurdum tatli ama ben corbamin eksi olmasını istiyorum öyle daha lezzetli oluyor. Bunun için ne yapabilirim? Daha önce limonla alakalı bisey okumuştum ama bulamadim
Minnakkk [silindi] ben yogurdunu bol kullanırım o zaman da eksi oluyor ama pirinc haslanırken içine bir dilim limon atar ablam aromalı olsun diye
Elifnesli [silindi] ben yumurtasiz yapiyorum yumurta rengini hafif Sarı yapiyor diye hiç kullanmıyorum un yoğurt biraz yağ kullanıyorum. Bizde yayla corbasini ekşi severiz onun için yoğurt eksiyince yaparz corbayi tatlı yogurttan çorba yapmayiz