25 günlük bebeğim şu an 3 kilo. Doğduğunda doktor küçük olduğu için etkin ememez dedi sütümü sağıp biberonla veriyorum. Emmeye istekli yani meme reddi yaşamadım şu ana kadar ama meme ucum olmasına rağmen tam kavrayamıyor. Koyu renkli kısmı tutamıyor sadece ucunu tutarak emmeye çalışıyor uğraşırken yoruluyor üzülüyorum. Silikon uç denemedim onunla ilgili de post açtım. Ne yapabilirim zamanla memeyi doğru tutmayı öğrenir mi acele mi ediyorum önerilerinize ihtiyacım var