Deletedmom109 bende de yok rutin, önceki aylarda da uyurdu da böyle aynı saatte uyuması yoktu, şimdi tüm uykuları saatli 😂 zaten rutini nasıl oluşturuyorlar anlamıyorum, kışın her gün banyo yaptırılamıyor ki , ben kışın 2-3 günde bir yaptırıyorum banyo, o da genelde gündüz 😂