Glsmm4 ustelik benim bebegim 3 aylik kabiz ve alerjik bi bebek bugun doktora goturdum rontgen cekti bagirsakları düğüm düğüm olmuş ben soyledim rontgen cekin diye sonra da iyiki cekmisiz dedi biraz sizde talepkar olun baska bisy varsa rontgende belli oluyor duphalac surup verdı bu bitkisel hamileyken bende kullanmistim bagirsaklari calistiriyor günde 3 kere 1 çay kasığı dedi eger kaka yapmassa miktarini arttir dedi