Doğum yapalı 7 ay oldu 40 çıktıktan sonra büyük ihtimal regl oldum ama daha sonra hiç olmadım bı kaç gecedir çok mide bulantısı var istiğfar ediyorum 2 gün akıntı mla birlikte çok az ip gibi kan geldi akıntım çoğaldı afedersiniz sarı yeşil gibi özür dilerim ama aynı arada altıma yapmış gibi geliyor sizce ne test aldım o kan geldikten ertesi gün negatif çıktı ama kafam karışık