ayse_60 Emzirme döneminde süt arttırmak için hangi yiyecek ve içecekleri tüketmeliyiz 😊bana en iyi gelen yulaf , bulgur su ve uyku 👍🏻
Deletedmom322 ayse_60 herkes farklı şeyler söylüyor. Ben hergün aynı besleniyorum, bazen göğüslerin taş gibi oluyo bazen vıcık vıcık bomboş 😂 ben de anlamadım ne arttırıyor ne azaltıyor 🤷♀️
Mirayy00 ayse_60 kesinlikle psikolojik canim en onemlisi bol su dinlenme ve emzirme takviyelerinde illaki onemi vardir ama skz bebeginizi emzirirken onu severseniz bag kurarsanız sütünüzü aşkla verirseniz emin olun articaktir cunku Allah hepimizi ayni yaratmış heoimize sut vermis yiyenin olacakta yemeyenin olmayacakmi 😊
kiliclar [bilinmeyen] bol su, komposto içtim ben her çeşidinden hurma yedim ramazanda olan hurmadan ama birde lactamil çay içtim.