Sevgili anneler kuzum 13 aylık alt iki dişin yanları çıkıcak sanırım 3 diştir popoda pişik ve şans eseri burun akıntısı oluyor herhangi bir hasta halsizliği olmuyor düşünüyorum çevrem grip yapmaz diyor dişin mızmızlağı oluyor pişiği de oluyor ama buru. Akıntısı yapar mı yani her defasında dişe rastlamaz diyorum yine baktım şimdi popo pişiğe dönmüş burun sulanmaya başlamış sizce?