Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 9 aylık ve ben hala sünnet yaptıramadım. Güya yenidoğanken yaptıracaktım🙄 Ben lokal anestezi uygulayan ve benimde bebeğimin yanında durabileceğim bir yer arıyorum. Bebeğim çok yabancılıyor. Yanında olmak istiyorum 🙁 Önerileriniz varsa çok sevinirim. Bir de beni biraz rahatlatır mısınız bu konuda. İnanılmaz gerginim😪