Minigim38 Kızlar yengem erken gebelik testi yapmış dün yaptığında tek çizgi Bugün sabah yaptığında 2 çizgi var teki silik çıkmış İnanmayıp 1 saat önce tekrar yaptı tek çizgi çıktı Sizce gebelik var mı
Yarenmelisaa Minigim38 benimde ilk yaptığımda silik cizgiydi kan testinde de hamilelik çıkmıştı kızım doğalı 7 ay oldu 🌸
Nilay_80 Minigim38 olabilir o testlerde güven olmuyor kan vermesi daha iyi oluyor bende öyle olmuştum 5 test yaptım kimi tek kimi çift çıktı kan verdim kanda çıktı
Minigim38 Kan sabaha kaldi sabah gelin dediler tekrar test yaptık ama negatif bakalım hayırlısı olsun 🤲🤲