ebruli_pyz Arkadaşlar kızumdan tahlil almaya çalışıyorum bir türlü öğrenemedim ne kadar dolması gerekiyor kabın
06690669 ebruli_pyz cok dolmasına gerek yok ben gecen hafta verdım çok az işedi. Uzun kaba döküyorya sonra hemşire onun yarısı kadar bile olmamıstı ama yeterlı demişti