Merhaba hanımlar hayırlı ramazanlar.
Bebeğim 7 ay 25 günlük tadımlara ek gıdalara bşr türlü gecemiyoruz hiçbirsey istemiyor herşeye öğürerek ağzını acmayarak red ediyor.
2 yaşında bir kızım daha var onda asla böyle şeyler yaşamadık ve neyapacagımı bilemiyorum. Ayı da ilerlediği için tek anne sütüyle karnı doymuyor uykuları yok denecek kadar az gece 40 dakika uyuyor acıkıyor meme istiyor gecen gündüzüm şaşırdı artık.
İnanın biliyorum saglıklı olmadıgını ama kavanoz mamalarını bile denedim acıcakmı agzını diye onlarada acmadı.
Devam sütü aldım kaşık mama aldım haşladım ezdim püre yaptım yok yok yok.
Ve maalesef o yemek yemeğe gecmediği için işe başlayamıyorum ücretsiz izne çıktım aynı durumu yaşayan varsa bana destek verirseniz cok sevinirim teşekkürler 🌸