Kızlar yazmıştım daha önce linola losyon aldık yüzüne sürüyorum fakat geçmiyor o kaskatı hali geçti soyuldu ama yeniliyor şimdi boyun altı çenesi kötüleşmeye başladı ağlayıp duruyor kalınıyor yırtmış yüzünü hep gece daha 45 günlük karşılıklı ağlıyoruz bebeğimle 😢 bu işi çözecek bir doktor var mı Ankara da bildiğiniz gidip fayda gördüğünüz çocuğun yüzü tanınmayacak hale geldi