Colahusu Bu ek gıda serüveni çok karmaşık ya 1 hafta sonra 6 aylık olcaz çoğu şeyi tattırdım yulaf falanda verdim biberonla beslenince saatler belli planlı oluyor ama ek gıdaya tam olarak gecmek istiyorum 2 haftaya. Beslenme düzenlerinizi söyler misiniz
Hbbknk Colahusu ilk ay sadece bir öğün onunda genelde öğlen verilmesi tavsiye edilir herhangi bir alerji olursa diye tek öğün emzirme veya mama beslenmesinden 1,5-2 saat sonra olmasını tavsiye ederim yoksa yemeyebilir açıkmadığı için