papatya_1125 Ben tam buğday unu katiyodum 7. Ayda çorbasına falan.tarcin da 10.aydq verseniz daha iyi olur. Bir tane doktor Bebeklerde grip için bir tarçın karanfil tarifi vermişti orada 10 ay ve üzeri için diyordu