Hfzbusra34 Kızım 3 buçuk aylık doğduğunda hemşireler gögüs ucun yok diye aparat aaldırdılar kızım şuanda emmek istemiyor aparatla nasl bırakcam. Aparatsz verince de çok ağlıyor.