Oğlum 4,5 aylık kilo alımı da gayet iyi o yüzden doktor mama vermemizi istemiyor ama malesef her yerde emzirmek mümkün olmuyor. O yüzden mutlaka çantamızda mamamız bulunuyor. Sma Bebelac Aptamil hepsini denedim. Bebeğim doğduğundan beri. Sma bizi ishal yaptı bağırsaklarımızı bozdu, Aptamilde kabız yaptı o yüzden Bebelacda karar kıldık. 2.aydan beri Bebelac kullanıyoruz acil durumlarda ☺️