Tontis_annesii Bebeğim çok hasta bi kaç gündür banyo yatırmıyorum hasta diye ama çöl kirlendi sürekli terlediği için de kokmaya başladı banyo yaptırsam bişey olur mu evimizde elektrikli soba var
2cocuk_1anne_ Tontis_annesii banyo yaptırmak iyi gelir bence yaptırıp sobanın yanında tutarsınız gribe de iyi gelir banyo burnu açılır
PamukPrensesannesii Tontis_annesii benim de bebeğim birkaç haftadır grip. Doktor hergun banyo yaptırın , banyonun buharı iyi gelir dedi. Tabi ben sobalı evde olduğumuz için yaptiramiyorum orası ayrı.. imkanınız varsa yaptırın
Tontis_annesii PamukPrensesannesii bizim de elektrikli soba var oda da yaptırıyorum banyosunu yatağına koyunca da sobayı oraya götürüyorum normalde
Muhends_anne Tontis_annesii Tabiki yaptırın iyi gelir ama banyoyla kalacağı odanın ısıları aynı olsun çok fark olmasın çok geçmiş olsun
AbEsMu130125 Tontis_annesii bizim evde sobali legeni tasını tarağını odaya getirip icinde yikiyorum gel gotur yıka cok zor oluyor ama banyoya da gotursem usutecek tabi yaz geldi insaAllah rahat rahat banyoda yıkarım