ozgecinar35 Yadeperi1 merhaba bunun dozlarini cocuk doktoru ayarlıyor onunla görüşmeniz gerek 2 tip var çünkü biri 3 doz digeri 2 doz.Bizim doktorumuz 3 doz olan rotateqi söyledi cuma günü son dozu olacak kızım.
nazli-06 Yadeperi1 2.dozunu yaptırmazsanız yeterlı gelmez bence devlet aşılarına bakın bazıları 1 doz bazıları 2, bazıları 3,her aşı farklı, bunu kesın 2 ye tamamlayın bence. Menenjıtte 5 degılde 2 doz yaptırırsınız.
yorgunanne28 Yadeperi1 kesinlikle yaptırın 11 aylık oğluma gecen hafta görümcemin oğlundan gectı maalesef . 3-4 gun cock isal kusma eridi serum vs aldı su kaybndan dolayı. Ü ş doktor ıyıki asısı var yoksa 10-15 gün hastanede yatıracaktık dedi asla ihmal etmeyın imkanınız varsa. Daha kötü sonuclar da doğurabilirdi
Momofleos Tabiki gerek var, iki dozuda yaptırdık biz. Lütfen imkanınız el verdiği müddetçe hiç bir aşısını atlamayın.