Kizlar bugun adetimin 6. günü ve ana çocuk sağlık merkezine spiral taktirmak için gittim ve bazı testler için beni aile hekimine yönlendirdi. Testlerin biri hemogram biri beta ile başlıyo. Yani bu testlerinde ana cocuk saglik merkezinde yapilmasi gerekmiyomuydu illa aile hekimimi yapicak . Bu yüzden 1 ay sonra tekrar gidicem cunku bugun hastaligimin son günü. Aranizda ana cocuk saglik merkezinde spiral taktiripta test icin aile hekimine gideniniz oldumu