nrayse Kızlar perşembe günü regl oldum. 3 gündür bitti sanıp abdest alıyorum. Bugğn en sonunda niyetlendim. Ama çok afedersiniz idraeımla beraber bi kırmızılık gördüm lavabodayken. İç çamaşırımda da birkaç damla vardı. Bozmalı mıyım?
nrayse Nslhn5561 normalde 4 ya da 5 gün sürüyor 6. Gğn kesilmiş oluyor. Geçen ay martta yani düşük yaptım bu ay adetim de çok oldu acaba onumla alakası var mı?
Nslhn5561 nrayse çok üzüldüm 😔 onunla alakalımı doktorunuz daha iyi bilir aslında 6.güne kadar bekleyin bende öyle yapıyorum 6. Gün sahura kadar bekledim öyle abdest aldım benimde 6 gün sürüyor
nrayse Nslhn5561 çok sağolun. Bugün inşallah sahurdan önce duş alıcam. Yarın kesşn tutucam bugünde tuttum bozmadım