Erencinarinannesi Umutalha ben goon u bilmiyorum ama evy baby yi hiç sevmedim kayınpederim 1 paket almıştı bugün az önce sonuncusunu taktım diye çok mutluyum sanırım ıslaklık yapıyor çocuğum çok rahatsız oluyor zaten idrar çizgisi de yok o yüzden ben hiç sevmedim çabucak değiştirip değiştirip kurtuldum molfix pure &soft kullanıyorum çok memnunum bide evy Baby de molfix de olmayan farklı bir koku var sanki parfüm gibi
Shylkyc Umutalha bize hastaneden hediye vermişlerdi goon çok memnun kaldım ama eve sleepy almıştım önceden baktım ondanda memnunum daha çok yerde bulunuyor diye ona devam ettim. Goon güzel ama yumuşack ve sızdırmıyor 😏
Erdem34 Umutalha herkese her bez iyi gelmiyor nasıl oluyo bilmiyrm ama goon mesela sızıntı yaptı bizde. Resmen zıbını falan idrar kokuyordu
dfn19 5 ay 3 günlük kızım prima, sleepy molfix, evibaby goon kullandım ama en en beğendiğim goon oldu ne sızma ne sıkma ne koku hiç birini yaşamadık dokusu çok güzel yumuşacık