_mommm Cnm bana d vitamini eksikliği dedi 2 yaşına kadar kullan geçer dedi fakat ben fark ediyorum ki her geçen gün daha çok kötü oluyor sizin çocuğunuz nasıl iyileşti ilaç mı kullandınız hastaneye hangi bölüme goturdunuz Bilgi verir misiniz rica ediyorum lütfen