Selam anneler , ek gıdaya başlarken süreç iyiydi şu an 9 aylık olmaya bir hafta kaldı ve ağzını açmıyor istemiyor yemeği 6 aylıkken tadımlara başladık sıkıntı yoktu şu an neden yemiyor anlamadım bu sefer iyice emmeye dönüyor , gece emmek gündüz emmek istiyor 🤷🏼♀️ ne yapacağım bilmiyorum tavsiyesi olan başına gelen var mı..